Milki´s!

Mot jobbet! snart..

Publicerad 2011-03-22 10:44:06 i Allmänt,

Uääh jag har tappat all jobblust, eller jaa den har varit borta länge, men det är som när man ska på semester, de sista dagarna känns så jäkla tunga.
Sista arbetspasset blir på lördag.  Tungt! Men i will survive! (i hope). Jag kommer inte antränga mig onödigt mkt då jag får ont i kroppen av att bara tänka på att gå i korridorerna fram och tillbaka.

Men som sagt bara några pass kvar. Det som känns skönast med att lämna jobbet och gå på havandeskap e väl att jag slipper springa omkring bland vissa falska människor som spinger till chefen och skvallrar om att jag BLOGGAR på arbetstid?! who the fuck does that? Hur fan kan man veta en sån sak? Det måste ju vara nån ragata som inte vet att man kan tidsinställa blogginlägg och att man kan blogga från sin egen mobil på sin rast?! Såna människor är onödiga och vidriga. Jag menar jag skulle inte springa till Chefen och berätta om vissa mini chefer loggar in på Aftonbladet tv, eller om att en viss chef själv surfar runt på aftonbladet, vem fan vinner på det? och vad fan har jag med det att göra?! iingenting. Men men, jag skiter i dem och de ska inte få ta ett uns av min energi, dock så har de tagit lite av min tid nu i blogginlägget, men va fan de förtjänar lite 15 minutes of fame, när de nu ändå gjort sig besväret att gå hela vägen till Chefen och prata om MIG!! Tadaaa jag blir nästan bara glad :-)

Så nu ska jag fota magen. dags för det sen se på en unge i minuten som jag missade igår, städa sig lite, sen JOBBA!!wieee hihiii(tönt)..


Vi kan väl gissa på  V30 nu då?






Kommentarer

Postat av: karolin

Publicerad 2011-03-22 11:08:51

stå uut! du är bättre än dem!! kram!

Postat av: Carla

Publicerad 2011-03-22 18:05:36

Haha seriously? Det finns så mycket sjuka människor alltså...

VEEEM skvallrar ens till chefen som är över 13 år? Haha, fett pinsamt, jag skäms åt den/dom...



Stå ut, snart är du ledig :) Puss!

Postat av: Des

Publicerad 2011-03-23 07:37:22

Soooooorrrrrry! haha har itne fått en kommentar på år så glömt bort hur man gör :p



ååååh vilken fin mage, hatar att läsa din blogg, jag vill oxå växa upp dååå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela