Milki´s!

Några bilder från idag.

Publicerad 2011-03-07 20:41:33 i Allmänt,


Våran lunch.. Älskar Ikeas klassiska köttbulle tallrik...
HATAR IKEAS Bygga ihop grejer.. DVS ALLT från IKEA.
Mirja och jag fick kämpa som idioter, och ändå så misslyckades vi med att få ihop alla delarna, men det funkar ju att kliva på den så det får va så..(Pallen).




Ricco kom förbi med pippistrumpor till alina, gissa vem som blev överlycklig...

NÅGON hoppar inte alls i sängen....

Så nu ska vi köra hjärncellsfriaserier maraton som vi missat. NICE!

God natt.


Ps. det fick bli till att chansa.. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela