Milki´s!

Okej vi kör på listan idag.

Publicerad 2011-03-24 12:18:38 i Allmänt,

Eftersom att jag är på bra humör idag och att jag inte hyser några agg mot Jimmy just nu så kör jag på den här listan, jag medger att om det hade varit en annorlunda dag så hade den sett annorlunda ut, utan tvekan! Anyways...

36 frågor om din pojkvän (i det här fallet make). 

1. Hur gammal är han –
26
2. Vad kallar du honom – Jag kallar honom för inget mindre än JIMMY eller Jemi!
3. Vad har han för ögonfärg – mörkbruna
4. Hur länge har ni känt varandra –  4 år.
5. Hur länge har ni varit tillsammans – 4 år. Gifta i snart 2.
6. Hur träffades ni – Playa del Ingles, på en båt. Billigt gjort av han. ;-)
8. Dricker han alkohol – Ja
9. Röker han – Ja Vattenpipa nästan varje dag, han förnekar det men han röker ta mig fan vattenpipa varje gång BBgår, och det är väl nästan varje dag vad jag vet??!!
10. Har du vart hemma hos honom – Men ja.
11. Vad gör ni när ni tillsammans? - Kollar på bb, äter, och gör barn. 
12. Är han snygg - hahah JA! Han har flera utseenden.
13. Är han en jävel på att kyssas? - JA!
14. När pratade du med honom senast – Imorse, jag ringer honom så fort jag vaknar, det är min och Alinas grej.
15. Har han ätstörningar - JA! Han äter hela tiden.
16. Har han sexig kropp - Ja.
17. Vad lyssnar han på för musik – Radio, han kör ju runt hela dagarna så det är mest Radio, Akon vet jag typ att han gillar och han Lil something..
18. Vad är han bra på - Han är riktigt bra på att laga mat.
19. Vad gillar han för filmer - Action typ sån skit som jag inte gillar. Mycket krig och aa ni vet BOOM och pang! Aamen han är ganska öppen för förslag iaf.
20. Vad tycker han bäst om hos dig - Mitt humör!! HAHAHAHA nej oo nej, vet faktiskt inte vad det är han gillar hos mig. hahaha, jag skulle hata mig om jag var han.
21. Brukar han ge dig komlimanger – Nja inte ofta nog.
22. Har du gråtit i hans famn – OM jag har, Han e bästa famnen att gråta i.
23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - 4 år nu.
24. Charmig, blyg eller otrevlig - Charmig & blyg.
25. Har han träffat din mamma eller pappa – Ja
26. Gillar dom honom – De älskar honom.
27. Vad gillar han för mat - Stark mat, WOK framförallt. Tror han käkat WOK till lunch i en vecka i sträck nu.
27. Tar han hand om dig - Ja, han tar alltid hand om mig.
29. Pratar ni om allt - Jag tror faktiskt det, kanske så klart inte allt ALLT, men absolut det mesta.
30. Har ni bråkat någon gång – Men hallå??!! Jag e Chilenare, resten får ni räkna ut själva.
31. Känner du honom väl - Ja det är vad jag tror iaf.
32. Tycker du om honom – Jag älskar honom.
33. Tycker han om dig - Han älskar mig
34. Bråkar ni ofta – När jag e gravid? Ja, när jag inte är gravid? Ja.
35. Gör du allt för honom - Joo jag tror det.
36. Kommer ni alltid vara tillsammans? - Inget i livet är säkert, men jag hoppas verkligen det.





Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-24 12:54:19

Great jag kanske snor listan från dig fast skriver såklart inte om Jimmy då:)

Postat av: Mamazota

Publicerad 2011-03-24 21:36:24

Hahahahah, skön du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela