Milki´s!

Vad e oddsen liksom?!

Publicerad 2011-03-01 13:08:32 i Allmänt,

De e inte ofta jag får besök längre då jag bor där jag bor tyvärr, men Mirja min trogna Mirja är en av de som e här lite mer än sällan. Vilket e så jädrans mysigt som ni förmodligen redan vet!
En annan grej som ni säkert vet också är att när vi umgås så dricker vi KAFFE,Kaffe i mängder, och till kaffet så måste det finnas MJÖLK  ingen mjölk = äckligt kaffe! Nu till saken då.. -> DET FINNS INGEN MJÖLK!
Det finns ALDRIG någon mjölk när Mirja ska komma, så varenda gång så har Mirja som en rutin fråga - Ehh ska jag köpa med mig nåt?! Och vareviga gång så svarar jag - Ehh nää, eller joo MjölK?!

Så nu ere så va att mitt mål för framtiden är att kunna svara - NEJ INGENTING behövs! Jag har till och med MJÖLK HEMMA!! ...
Ok Mee.. kanske ett litet mål för vissa men ett stort mål för mig... :-S



Inte intressant?

IDGAF och VLDHD?


:-D

Hej då.

Kommentarer

Postat av: Mirja

Publicerad 2011-03-01 20:26:08

Min kära- mål som mål liksom :) Mitt mål är att alltid få tillsätta iaf mjölk till våra mini-dejter. Tänk, för kanske 1,5 år sen brukade våra dejter iaf hålla i sig i ett dygn. NU blir man glad för några halvtimmar :P

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela