Milki´s!

Blommor.

Publicerad 2011-05-15 17:27:06 i Allmänt,


Idag ska mina två svägerskor & min bror på kryssning. Så nu fick jag en fin bukett blommor av de för att på något sätt "lova" att inte föda barn förns imorgon..Så jäkla omtänksamt ;-). Puss tack!

Igår hände det som inte får hända. Jimmy och pappa höll på att fixa lite på övervåningen då sågborren(inte fan vet jag vad det heter) råkar lossa på något sätt så Jimmy får borrsågs grejen på handen. Så de får fort åka in till akuten för att kolla upp att alla senor o grejer satt på plats. Tur som var så gjorde de det. Men såren var djupa så nu måste Jimmy vara sjukskriven en vecka.

Så idag så kom iaf Jimmys familj förbi för att se att allt var ok. <3

Han fick fantastiska blommor. Jag tackar och tar emot ;-).


Så nu ska vi försöka ta oss en snabb promenad,sen fortsätta med vårt vilande.

Puss kram.



Kommentarer

Postat av: Carla

Publicerad 2011-05-16 00:53:25

Jag vet att din bebis väntar på den 19:e så att han och Adrian kan vara brothers (eller brother och sister men det låter inte lika häftigt) from different mothers :D

Postat av: moryn

Publicerad 2011-05-16 08:40:33

hahaha joo may so be!

Fast jag börjar ställa in mig på att till och med gå ÖVER tiden, för typ alla FÖRUTOM just du har gjort det.. så Suckigt!

Postat av: Frida

Publicerad 2011-05-16 19:26:36

Fin blogg ^^

Anmäl dig gärna till Dagens Blogg ~

http://fridisi.blogg.se/2011/may/dagens-bloggar.html#comment



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela