Milki´s!

En liten uppdatering.

Publicerad 2011-05-24 23:04:07 i Allmänt,

Det är första gången jag sätter mig vid dator en stund sen i torsdags.
Nu  är  vår efterlängtade lilla pojke här med oss (vilket ni säkert inte kunnat missa) och det är helt jävla sjukt fantastiskt!
Lionel är matglad precis som sin far. Han äter och äter och äter vilket är skit bra för honom. Dock en smärre mardröm för mig i nuläget. Mina bröstvårtor är Nämligen sönder, i bitar, trasiga.. det ilar i dem bara jag tänker på dem.Jimmy fick åka akut igår och köpa en bättre pump till mig. Mjölken har runnit till så jag pumpar och pumpar och dem rinner och rinner och spänner och ser ut som två enorma buckliga bollar.
SÅ just nu går tiden till att vara mamma till en 3 åring som kanske inte riktigt vill förstå att lilebror ska vara en del av familjen, Pumpa bröstmjölk, ha vidriga ryggsmärtor och att försöka njuta emellan pumpningarna. Men snart så kommer allt börja lägga sig.

Måste också passa på att skriva massa tack till alla för era fina gratulationer OCH så vill jag också säga att jag INTE ignorerat sms eller samtal med flit. Min mobil och allt annat har varit prio 100...

Men jag e snart back on track igen, de e bara dessa satana tuttisar som bokstavligt talat är i vägen!


Annars så ledde vår första tur (förutom till återkontrollen idag) till Teta som lagat god mat till oss.
Tack <3.





God natt.



Ps. Juste! Min tid har även spenderats på att äta baklava i mängder..
Tack svärfar.. eller kanske inte så mkt tack förresten...;0)




Ps. 2 Lionel uttalas som :LIIONELL och inte LAAJONELL... ;-)





Kommentarer

Postat av: sofia fredriksson

Publicerad 2011-05-25 18:38:35

Grattis igen!!



Förstår din prioritering av samtal o mobil, toppensmart! njut av att vara fyra o ta tag i allt om och när du själv orkar <3

fick ju 5 dar innan dig, förstår precis hur ont du har, eftervärkar e inte nåt kul alls- dom va det ingen som talade om innan =(

tutt tips med, take it or leave it ;) ställ dig i duschen och mjölka ur för hand och var försiktig med att pumpa för då stimulerar du så du ev. får ännu mer mjölk..och ännu mer ont =(.... men jag e säker på att det som du skriver snart rättar till sig med allt från tuttar till ryggsmärtor <3



du e en stark smart trygg och fantastisk tvåbarnsmamma som precis genomfört nåt helt underbart , att sätta ett nytt liv till vår värld!! önskar lille lionel en fantastisk framtid och er alla fyra all lycka <3 KRAAAAM <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela