Milki´s!

En tur i Tullinge.

Publicerad 2011-05-11 14:25:21 i Allmänt,


Lockade med mig Jessica på en tur till Tullinge för att hämta PAKETET. Det fick bli en mysig fika med Vaniljlatte och morotskaka också ;-D.

Efter Fikat så gick vi in  i en sån liten pittoresk butik där de säljer såna härliga doftljus, vackra muggar, jaa ni vet en sån mysig liten butik.

Där hittade jag underbart gott Te, doft påsar och ringar.

Underbar butik, som jag kommer att gå tillbaka till. :-)


Annars så innehöll Paketet denna.

En RockaBilly stroller shopper bag.

Jag e liite besviken. Trodde den skulle vara i lite finare kvalité.
Men den får duga. Jag Älskar ju prickar vet ni.. :-D

Puss kram.



Ps. Drömmen jag skrev om i det tidigare inlägget var tydligen en bra dröm.
Grejen är den att jag brukar få mina drömmar tydda av en tjej, men jag har stört henne såå jäkla många ggr med mina drömmar så jag tänkte att hon skulle få slippa denna gång. Men fina fina L, läste mitt inlägg och skrev följande.

"Det är bra du har dödat ormen för det betyder som sagt fiende och du dödade/tar bort den negativa energin,att den har samband med din dotter betyder att hon har haft onda ögat, vet ej om du tror på sånt...råtta betyder småsnack som går om er inget allvarligt"

Ja jag tror på sånt!


Nu blev jag genast lugnare.
Tusen tack till dig







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela