Milki´s!

Fredag -> måndag.

Publicerad 2011-05-09 18:27:21 i Allmänt,

I fredags blev det fika med Agneta och hennes gulliga dotter Linda.

Söndagen spenderade vi med The Milkis hos Miss Toni.
Pappa Jimmy vaknade nämligen med feber jag med huvudvärk och Alle med snor.
Fräscha familjen helt enkelt.
Toni fixade iaf en multivitamin kick till oss, genom att skära upp en massa färska härliga frukter. :-D

Daddy sjuuk. Dags för bebisen att komma snart tycker man så pappa får vila sig från allt som har med jobbet att göra! Han behöver det...





Idag tog Alina med sin kompis hem. Oftast så e vi ute och leker men idag fick de vara inne då jag var tvungen att rensa klart och kompisens mamma stod och lagade mat, så barnen fick välja vem de ville vara hos. De valde OSS! Jag var måttligt road.....
Har dock fått några fler sammandragningar så något gott förde det med sig iaf ;-).


Här vet jag inte riktigt vad de hade för lekstund, det var någon slags blandning av brottning/kramning och strypning. Myspys på högnivå alltså.

Nu sover pappa febern av sig medan Alina och jag fixat degen. ;-P Jaa vi bakar! :-) JAG BAKAR!! Kors i taket.
Snodde ett recept på nätet som verkade lätt, plus att jag haft i lite extra ingredienser. Linfrön, solros frön och olivolja.
De e nu jag märker att jag e EXAKT likadan som Min mamma, jag tok vägrar att följa recept till punkt och pricka. (Även fast vi om någon kanske borde göra´t).

Men vi får la se slutresultatet sen. Kanske ni också.

Hej.






Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-09 19:49:29

Snor bilden på mig & Alina ;)

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-05-09 21:26:53

Spännande..Vad blev det för bak? :D



Alltså bilar fluffen blev jätte god! Tycker man om godiset tycker man nog om fluffen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela