Milki´s!

Gratis är gott!

Publicerad 2011-05-06 10:25:24 i Allmänt,


För er gravida.

Jag blev mest glad över flaskan så klart, jag är lite av en flaskflata kan man väl säga.
Var precis hos BM, bebisen ligger med huvudet neråt dock så långt "bak" med huvudet att BM hade svårt att känna om det verkligen var huvudet eller rumpan, så BM nr 2 fick komma in och klämma för att konstatera att bebisens huvud faktiskt ÄR neråt och ruckbart alltså snart fixerad. :-))

Nu ska jag dricka kaffe, läsa tidningen och sen börja dagen på riktigt. Idag mår jag bra! :-D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela