Milki´s!

Grattis min vän.

Publicerad 2011-05-19 19:39:00 i Allmänt,

Vill passa på att gratulera min vän Ni vet hon som jag jämfört mage med...Inte? Ok.. en liten reminder.

hon..
fortf inte?

Ok HON! Såå bra!

Hon fick iaf sin lille pojke Daniar den 12:e Maj och som jag har längtat efter att få träffa dem.

Så iaf idag när Jimmy och jag var till Skärholmen så säger jag till han när vi kliver av bilen att, fan vad kul de skulle vara om vi stötte på Ala & bebisen...
Joo da ibland tror jag fan att jag e synsk eller nåt. För Vilka sitter och fikar när vi kliver ur en butik på fiket en liten bit bort??!! JO ALA  med man och beeebis! HUR SICK e inte det då??!!! Det var också deras första "utflykt" med Bebisen.


Jag vill önska er lille pojke en massa lycka i livet och er vill jag önska massa fler barn för det gjorde ni bra! Och till Mamma Ala, starkt kämpat my friend.

Vi ses snart med alla barnen. Puss och kärlek och som alla med småbarn säkert redan sagt till er, NJUUUT AV den här tiden!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela