Milki´s!

Jag ligger mittemellan en tjej och en kill...

Publicerad 2011-05-01 23:33:51 i Allmänt,

Jag ligger mittemellan en tjej och en kille båda sover djupt medan jag som vanligt ligger och tänker på tok för mycket!Ja ligger och oroar mig för precis allt som tex -tänk om nåt går snett..?-tänk om jag e typ glad i onödan.?-tänk om nåt händer mig och jag lämnar mina två barn efter mig.?PEPPAR PEPPAR TA I FUCKING TRÄ!Jag VET att det är så jäkla dåligt och att det för med sig så mkt dålig energi att tänka så, men även fast jag vet så går det typ inte att tänka på nåt annat.Jag behöver nog gå i terapi eller så är såna tankar förhoppningsvis normala tankar nu när det ändå närmar sig.I hope!! Annars så har jag förutom mina tankar haft en extremt soft dag,då jag varken behövt laga frukost eller mat.Jag har egentligen bara hängt upp tvätt, dammsugit det värsta och sen bara bara slappat,så SKÖNT!Imorn tar jag dock tag i det som behövs,men det gör jag som sagt imorn!För min slappdag är ännu inte över! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela