Milki´s!

Stora tjejen.

Publicerad 2011-05-19 21:00:03 i Allmänt,

Det är nu man börjar märka att Alina börjar bli "stor", man blir ju stor fort nu förtiden vet ni.
Efter dagis gick Alina över till sin  pojk-vän Noah och lekte det är ungefär 3 meter hem till honom, men tillräckligt långt för att mamma ska sakna. <3 
Efter en stund kommer Noahs föräldrar och Alina och frågar om det är okej att hon äter middag där.
Javisst är det okej. Jag hade ändå inte börjat med middagen och hon verkade så glad så varför inte...

Så mammas lilla tjej kallas numera för mammas stora tjej.. usch att det kan vara så jobbigt ibland eller usch nej.. hon kommer alltid vara min lilla tjej.

Så idag var en minst sagt intensiv dag för min lilla, först dagis (inte varit där på hela veckan) plus att hon slutat sova på dagis, sen hem till kompisen. Så hon tvärdäckade på golvet efter en skön varm dusch.






Natti natt <3

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-05-19 23:22:20

Haha naaw va gulligt! Lite seg! ;)



Ja det är bra och va ute i god tid! ;) Hehe.. hoppas bebis kommer snart då! :D



Postat av: Carla

Publicerad 2011-05-19 23:52:41

Jag vet! Jenni is one crazy MF när det kommer till tårtor! ;)

Klart hon är stor, hon ska ju bli storasyster <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela