Milki´s!

Tack gud.

Publicerad 2011-05-11 10:02:40 i Allmänt,

Jag tackar gud för att Alina hamnat på ett bra dagis **.
För det kändes liksom ok att lämna henne där då jag vet att hon har roligt och då jag själv får vara en bättre mamma när hon kommer hem sen. För denna natt var inte att leka med.
Jag var uppe och kissade x 10, när jag väl hade kissat och hittat en bra ställning och somnat så drömde jag mardrömmar som jag vaknade av och när jag vaknade så fick jag sammandragningar som gjorde att jag fick blodstopp i hela huvudet (kändes det som) vilket i sin tur gjorde att jag var tvungen att ställa mig upp hela tiden. Mellan 3 och fyra på natten så vaknade jag också av att en hund stod och skällde utanför oss.
Först trodde jag att jag höll på att bli crazy, men till slut så vaknade även Jimmy vilket fick mig att känna mig någorlunda normal igen. Tack och lov!


Nu som sagt har jag precis lämnat korven på dagis.
Ska försöka ta mig till Tullinge C en snabbis för att hämta upp ett paket, sen ska jag VILA.


Jo juste en till grej var tvungen att googla vad min dröm betydde.
Drömde nämligen att jag hade en sån skallerorm i min jackficka, som smet det läskiga var att den var SÅ nära på att bita alina, i sista stund så får jag tag i den med en pinne och kväver den till döds.
När jag sen tittar på den så är det helt plötsligt inte en orm längre utan en vit råtta som jag håller fast med pinnen. (ja det låter som en skitmesig dröm men det är läskigt när man väl e där liksom).

Iaf när jag googlar på både de djuren så får jag fram det här.




ORMAR: Det anses sedan gammalt som otur att drömma om ormar. Se: se upp för elaka personer. Bli biten av: någon förtalar dig. Döda: du får en fiende.


RÅTTA, se en: skvaller och förtal. Se flera: obehag i arbetet. Se fångad: du vill en ovän illa.

Jag dödade alltså ormen.. = jag får en fiende?? eller ?...

Sen var det plötsligt en råtta som var fångad = jag vill en ovän illa??...


HEMSKT ju! Nu får jag ännu mer ångest.
GOOSH jag vill inte alls NÅGON illa!


Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-05-11 10:50:37

Men vafan, jag drömmer jämt att jag blir attackerad och biten av ormar!!! Jag kan nog inte lita på mina vänner längre! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela