Milki´s!

Tarmvärk? o en maguppdatering... :-)

Publicerad 2011-05-03 09:25:56 i Allmänt,

Igår var en väldigt känslosam dag för mig..
Jag grät mkt, dels pga av massa oro, ångest och för mkt tankar och dels så var det känslosamt att sälja Alinas fina fina vagn. (Jag vet, jag behövde egentligen inte ens ha köpt en ny) men nu är det så. Man kan inte fästa sig för mkt vid saker o ting..

Mina hormoner leker med mig, känner hur jag ena sekunden kan vara extremt arg, för att sen bli extremt ledsen och för att sekunden senare asgarva. Psykopati brukar det kallas för när man inte är gravid. (JA jag lider även av psykopati i vf också.)

Men nu är jag gravid så det är mer ok.
Annars så kan jag uppdatera er om att jag knappt kan skilja på om det är tarmproblem jag lider av eller om det är såna mesiga mesiga mini mindre smärtsamma än mensvärk värkar.
Dock så känner jag ett jäkla tryck neråt, men det är väl för att bebisen antagligen har ett extremt stort huvud som både jag och min bror "lider" av.

Nu får ni en liten bilduppdatering på Magen och sen så ska jag gissa vad?! Joh! Städa! Passa på att fånga dagen, medan lillskrutt e på dagis. här finns ingen tid att ödsla.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela