Milki´s!

Utbrott.

Publicerad 2011-05-05 10:14:35 i Allmänt,

Jag märker ganska fort att gårdagens energi är som bortblåst då jag får mitt första utbrott på Alina då hon spiller yoghurt på mattan! Men man blir ju tokig när man säger åt henne 100 ggr att sitta still och när det sen slutar så HÄR...

Det betyder mera jobb för mamma sen.. skura golv och tvätta matta..mest därför jag blir arg.. Men nu ska jag försöka taaa de lungt andas djupt kanske ta en vila och sen påbörja operation handtvätta mattan..nice...

Tur att du e söt skitunge annars hade ilskan hållt livet ut.. ;-)

Nu vilostund.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-05 12:08:26

Jag hade aldrig orkat passa min busunge från att spilla då hon jämt spiller överallt så matta är bara att glömma i vårt hushåll :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela