Milki´s!

Vi har fyndat!

Publicerad 2011-05-18 15:18:45 i Allmänt,

Vi har länge letat efter hallmöbler, tro det eller inte, men att få ett hus färdigt är nästintill omöjligt.
Nu har vi iaf hittat en liten soffa till hallen.

Nu de här sista dagarna innan bebisen kommer så har jag äntligen fått en sittplats.. och det för bara 300 kr!
Man kan verkligen göra bra fynd på blocket ibland. Det är första gången vi köper något därifrån och efter det här fyndet så lär det ju inte heller vara sista.


Så nu e jag glad och nöjd.

:-)


Ps.
Vi fick även dynor med på köpet hur otroligt e inte det?!! Jag e fortf i chock :-)
wieehiehieee ;-)

Kommentarer

Postat av: Mamazota

Publicerad 2011-05-19 14:39:55

Vad mysigt. Det börjar arta sig nu! Hur mår du å maggen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela