Milki´s!

Go go!

Publicerad 2011-11-23 11:36:32 i Allmänt,


Så nu har vi också införskaffat en gåstol till den lille.
Vi hade faktiskt hela två stycken förr, som var Alinas men jag gjorde misstaget att förvara Alinas babysaker i min pappas garage. För att förra sommarn fick Papp aoch min bror ryck och körde i stortsett allt som fanns i garaget till tippen. mhh.. med följde Alinas gåstolar. hmfffp....!!
Så nu var det bara att köpa sig en ny dock inte en helt ny utan Lionel fick såklart nöja sig med en BEGAGNAD, och vet ni vad han gillade den.. guud vilken tur! ;-)

Nu måste jag göra mig iordning. Ska till jobbet en sväng..så där 1/2år senare :-D.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela