Milki´s!

Bebisträff, presenter och lite nytt.

Publicerad 2011-11-08 20:44:08 i Allmänt,

Idag träffade vi ÄNTLIGEN Ala och hennes "lille" Daniar igen, herregud han är en vecka äldre än L och ser ut att vara 5 månader äldre! Det har iaf gått 2 hela månader och några veckor sedan vi sist träffades! Vi drack som vanligt våra "lataays" på vårat favvo ställe, där man både kan prata i lung och ro men samtidigt ha full koll på omgivningen :-D bästa bästa!

Slänger upp några bilder på pojkarna, fina presenterna som Lionel fick av Daniar och även lite små shopping som jag hann med.. *suck*



Gosungar!

Super fina presenter! Ni hade verkligen INTE behövt ge oss detta men både Jimmy och jag är mkt tacksamma!
Flaskorna var GREAT! Hade faktiskt tänkt inhandla större flaskor denna vecka så nu slapp man det!
Super tack för allt!


Shoppade lite sommarREA kläder till Lionel från Lindex, "suupernödvändigt", aja vi ska ju faktiskt till Chile i Januari och då behöver man sommarkläder så det är en mkt bra ursäkt tycker jag! (Jimmy behöver dock inget veta). Men ärligt! Priserna var bra och vem kan motstå randiga fina tröjor och super snygga vita haremsbyxor? Nää, tänkte väl det.. L, kommer vara en liten heting i Chilayy!






I <3 Indiska, say no more!

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela