Milki´s!

Bilder.

Publicerad 2011-11-07 21:15:18 i Allmänt,

I Lördags när vi var med korvarna på lekslottet.
Alina hade så kul!
När vi skulle lämna stället så gick Alina fram och köpte sin första ballong alldeles själv. Vi stod typ 5 meter ifrån och kollade på henne. Tjejen i kassan frågade om hon hade varit med på något av kalasen som hölls där samtidigt som vi var där, hennes svar blev nej och så räckte hon fram femman hon fick också välja färg.
När hon kom fram till oss så var hon så stolt och berättade om vad tjejen hade sagt. Så Jäkla fin min stumpa.


Min lilla sumobrottare. Haha!


Hon finns där i någonstans.. ;-)
Även Jag tänkte dra på mig dräkten , MEN det var på tok för mycket människor där så jag hoppade det och tvingade på Alina dräkten istället. ;-)





Idag var vi över hos Stina och fikade med grannarna brevid oss. Grannsämjan måste ju underhållas på något sätt, finns de nå bättre sätt än kaffe, kakor och snack? Nop! 

Stina bjöd på husrum och kaffe och jag på bullar och kakor. Bra sammarbete.


Nu sover bådakorvarna, så nu ska jag göra några situps sen plocka fram frön och bänka mig framför Mitt feta tjockasyryoyo bröllis.




Godkväll!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-11-08 07:39:15

Fantastiskt bild den sista! Det var bra ordnat av oss me fikat :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela