Milki´s!

Familjen Quadria.

Publicerad 2011-11-23 22:52:01 i Allmänt,



Efter Jobbet åkte vi hem till familjen Quadria för lite middag och mys.
Pojkarna kysstes och slogs.. eller vänta nu, pojkarna kysstes och Daniar slogs.. ;-)
Herregud innan idag så tyckte jag att Lionel var crazy och vild. From nu så ser jag Lionel som en liten lugn pojke.
Det skiljer 8 dagar på våra pojkar men Daniar han är helvild! Han har energi för ett helt fotbollslag och krälar sig fram som en tapper soldat, medan Lionel mest sitter i sin lilla värld och biter/suger på allt!
Det är så underbart att se hur pojkarna utvecklas.

Känns som att det inte alls var så längesedan som vi stod och jämförde magar, nu står vi liksom och jämför våra ungar på 6 månader! Tiden går fort! Jag måste påminna mig lite oftare om att fånga dagen, gör det du också!



Tack Ala & Jonas för god mat och trevligt sällskap!

Puss& Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela