Milki´s!

Gulaschsoppa & Wienerbröd.

Publicerad 2011-11-21 17:37:38 i Allmänt,

Idag blev det Gulaschsoppa & Wienerbröd till lunch hemma hos Vickan & Robban.
SOM jag suktat efter att äta wienerbröd. Det har sutitt i från då jag var och fikade med Stina i Fredags. Jag borde ju egentligen ha valt att käka en redan då, men nej! Jag är en sån människa som alltid bestämmer mig för att äta något annat i sista stund, och då blir det alltså så att suget efter den där himlans bullen eller som nu då Wienerbrödet alltid ligger kvar i mina tankar, tills jag till slut får i mig en.
Så nu vet ni det också.


På denna bild kan vi alltså beskåda två pojkar i sparkdräkter. En stor och en liten.
Kan inte bestämma mig för vem som passar bäst i en.



wiiiiiiiiiiiinöööörbread!

Vickan och lajon.


Efter besöket hos familjen Szorath så var jag på utvecklingssamtal på Alinas förskola.
Kommer inte berätta om det mer än att jag har en så jäkla fantastiskt underbar unge!
punkt slut. Mamma är stolt!

Fiskpinnar nu då.

God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela