Milki´s!

Här ligger vi...

Publicerad 2011-11-13 23:55:04 i Allmänt,

Här ligger vi alltså med en mini köttbulle emellan oss. Vi tänkte att inatt så ska vi passa på att njuta av bebistiden som bara tycks svischa förbi. Så här ligger vi alltså nu och suger i oss en massa Lionel ångor.. Känns dock lite orättvist mot lillkorvan, men hon brukar ha en tendens till att glida in till oss under natten iaf så varför skulle denna natt bli annorlunda? Jag ligger nästan och hoppas på att hon ska komma typ nu så jag kan få krama om henne också... Annars så vill jag bara tacka för denna härliga söndag som vi haft och hoppas att alla ni andra haft det minst lika bra som oss. Puss o kärlek. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela