Milki´s!

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-11-02 10:57:47

åh så tjusigt, är det du som sminkat så fint?

sjuuukt impad av pumpan i förra inlägget! kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-02 13:53:09

Hej och tack för titten hos mig. Välkommen igen ler.



Ja, jag kan varmt rekommendera den boken...den är verkligen bra och man får aha tankar varje gång jag kollar i den.



Hello Kitty är mitt barnbarn på 6 år helt betagen i allt som bara går att köpa

Postat av: strömma

Publicerad 2011-11-02 13:54:54

Inlägget jag skrev bara försvann och jag vet inte om det blev skickat utan att jag skrivit färdigt?



Bara så du vet om det kommer nåt märkligt ofärdigt kommenterande från mig :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-02 20:14:08

Haha så jäkla söt! :D

Postat av: Carla

Publicerad 2011-11-04 00:00:13

Sötaste Kittyn ever!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela