Milki´s!

Jag älskar julen.

Publicerad 2011-11-27 16:16:24 i Allmänt,

Julmusik och pynt ger mig bra energi.
Jag har alltid älskat julen och allt vad det innebär.
De flesta säger att julen är för barnen, men vet ni då kan jag klassa mig som ett barn! För jag tror att jag njuter minst lika mycket av julen som barnen gör.
För mig handlar julen om familjen, värme och kärlek. Tyvärr så kommer jag aldrig sluta sakna min bror och under högtider är det såklart som svårast speciellt julen. Sorgligt.
Men jag är så tacksam över att ha två fina barn som gör allt det svåra så mycket lättare.





Nu ska vi baka lite pepparkakor och adventsmysa.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela