Milki´s!

Julmarknad i fruängen.

Publicerad 2011-11-25 23:45:34 i Allmänt,

Julmarknad i fruängen. Jag tog mig dit alldeles själv med barnen. Gick ju hur bra som helst! Hemvägen var tyvärr ingen höjdare.. men nu var det ju inte det negativa vi skulle fokusera på.. utan nu ska vi ju hylla det positiva! Alle var iaf överlycklig, hon fick åka karamell, äta upp en hel chokladtomte (trots hennes laktosintolerans) och så valde hon en sån stickad jordgubbsmössa till sig själv. Så lycklig var bara förnamnet , men bäst av allt var nog ändå att jultomten bjöd henne på pepparkaka. Men en sak ska ni veta Min Alina är inte helt lättlurad. På hemvägen så säger hon - men mamma, det såg ut som en kille där under, inte som jultomten... Hmm.. vad säger man då. Efter marknaden så fick jag för mig att göra pizza, blev så sjukt sugen på det då carla snackade om det igår. Slängde iaf ihop en pizza med Alinas hjälp samtidigt som mamma och pappa tog hand om Mr bortskämd. Blev riktigt god! Nu är jag lagom slut Tack för denna dag. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela