Milki´s!

Mor och far kom som vanligt som små räddande änglar.

Publicerad 2011-11-19 12:29:26 i Allmänt,

Jag har sovit som en vampyr de senaste nätterna, alltså...inget alls. Det resulterade i en trött och lättirriterad tvåbarnsmor. Saken blev inte bättre av att Lionel blev sjuk. Igår em kände jag hur min sista droppe energi höll på att förbrukas och just i den stunden ringer mina föräldrar och säger att de är på väg till oss... Vilken lycka! Mamma lagade mat, pappa och Ricardo var med barnen, jag hjälpte mamma i köket lite grann. Vi åt fantastiskt god mat och sedan så följde Alina med mormor och morfar till Järna. Inatt vaknade Lejonet en gång, en ganska lång gång men ändå BARA EN endaste gång, det är stor skillnad om man tänker på att han brukar vakna varannan timme - MINST! Sedan sov vi till 9!!!Hallå 9!! Sjukt länge! Så nu e vi utvilade, ska försöka ta oss en sväng till stan, sedan hämta lillsessan. puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela