Milki´s!

Mössa och fatpants.

Publicerad 2011-11-16 10:29:30 i Allmänt,


Mössa idag då.. inte likt mig! Jag har alltid känt mig obekväm i mössor.. Ska jag vara ärlig så har jag alltid avskytt mössor bara för att det får mitt huvud att se ÄNNU större ut. Men nu känns det som att jag hellre väljer bekvämlighet framför skönhet när det gäller mössor! Var ju sjukt skönt att inte behöva frysa om öronen, ni borde testa! ;-) Dock så kommer jag aldrig bli en ovårdad mamma iklädd i för stora manchester(hur det nu stavas?) byxor och makens T-shirts... usch!

Fatpantsen -> hängiga och förstora -> finally.

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela