Milki´s!

Nätshopping.

Publicerad 2011-11-29 00:45:33 i Allmänt,

Här sitter jag hemma hos mor och far i lilla Järna. Barnen sover för längesen och jag sitter här. Jag sitter här med datorn i knäna och surfar, jag surfar omkring och letar efter något... jag letar inte efter något specifikt ens.. utan jag e bara super sugen på att shoppa NÅGOT, vad som helst från nätet vad som helst. Jag vill shoppa lite roliga nappflaskor till Lionel, kläder till Alina, skor och väSKOR till mig! Men jag får INTE! Jag måste fan hålla mig. Julen är snart här och nyår och födelsedagar hit och dit och sedan kommer Chile resan mitt i Januari - fattigaste månaden på året!
Så jag ska försöka hålla tillbaka shoppingsuget och kanske passa på att sova istället.
Fast jag e ju sjukt pigg nu eftersom jag fick sova hela två timmar i eftermiddags och så har jag precis pumpat lite socker i blodet.

Hmm..En tvåtimmars vila under dagen, mammas mat och surfa runt på natten... Känner mig som en tonåring igen passande nog så är jag även iklädd i en gul & blå hood också! Yeah!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela