Milki´s!

Ursäkta mig. Jag ljög.

Publicerad 2011-11-16 17:49:33 i Allmänt,

Jag kom på mig själv med att ljuga i det tidigare inlägget.
Jag har visst sunkat ner mig. Det slog mig när jag skulle gå och hämta Alina från dagis.
DEt första jag drar påmig när jag ska ut är Jimmys jacka, den sitter ju inte direkt som handen i e handsken. Den sitter snarare som en liten hand i en för stor handske... ungefär så.
Och kan ni se vad jag har för färg på mina vantar?! Jo LILA! Jag har en gräslig lilafärg på vantarna.
Så hela min look var alltså -> Mina fatpants som är hängiga och inte särskilt vackra -> Jimmys för stora jacka. -> SLITNA uggs och LILA vantar!
Joo jag har ta mig tusan sunkat ner mig...



MEN jag har iaf inte på mig min makes T-shirtar och för stora Bruna manschesterbyxor.........ÄN!

Nej... jag vet fortf inte hur manschester stavas... men ni fattar.


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-11-16 17:53:08

Du är jämt fin moooryn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela