Milki´s!

WF träsket.

Publicerad 2011-11-10 22:22:31 i Allmänt,

Det var bättre förr! Ikväll gick vi och la oss kl halv nio pga extrem trötthet.. tre fjärdedelar av familjen har lyckats somna medan den sista fjärdedelen ligger och spelar WF! Sjukt kan verkligen inte slita MIG trots att jag känner hur min kropp riktigt skriker efter lite sömn. Men jag ska ta tag i MIG själv nu, men det får faktiskt vara lite så här när man e ny i Android världen. Slänger upp en bild. Spelar några ord, sen lovar jag att vara snäll mot mig själv och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela