Milki´s!

3/10-11.

Publicerad 2011-10-03 22:42:42 i Allmänt,

Idag var en sån ganska skön dag. Jag började dagen med att ta en promenad med Grannen Stina. Det skulle bli en kort promenad hade jag tänkt men det blev en halvlång på ca 50 min. Tiden går så ofantligt fort när man har mycket att prata om.
Efter promenaden tog jag tag i Alinas lekrum. Rummet såg hemskt ut, det var saker överallt och inte alls ett rum man vill leka i. Så jag tog tag i det rensade ut en massa saker så när Alina kom hem blev hon överlycklig och satte genast igång att rita. <3

Idag fick barnen ta ett bad tillsammans. Trodde Lionel skulle gråta hela tiden men nej, den lilla mannen njöt för fullt! Han plaskade lite med sina händer i vattnet och såg roat på Alina medan hon lekte med sina studsbollar .
Älskade barn de är så fantastiska båda två. Lionel har precis börjat rulla fram och tillbaka, han "oar" med munnen när man slår försiktigt på den och han härmar en när man gör "prutt" ljud med tungan utanför munnen. 
Medan Alina är som en mini tonåring som man inte kan låta bli att le/skratta åt även fast det är det dummaste man kan göra.. Hon är så otroligt lillgammal i både språk och kroppsspråk.
Så jäkla härlig!


Hmm.. undra om jag kommer skratta lika mycket när hon väl är tonåring...
:-/


Lionel i CHILES färger! ;-)

Mamma jag i min nya Rosa Didrikson regnjacka. Har även ett par gråaregnbyxor till som jag såklart kommer använda I värsta fall. ;-)


Idag när jag hämtade Alina så var hon ivrig över att få visa mig en teckning som hon målat!
"Här mamma jag har målat du"






Jag smälte litegrann.


Näh Nu ska jag gå och däcka i sängen.

God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela