Milki´s!

4/10-11

Publicerad 2011-10-05 11:34:22 i Allmänt,

Igår tog vi en day off från dagis och alla måsten och begav oss till Järna.
Vi shoppade presenter i den underbara lilla leksaksbutiken, vi lekte massor i lekparken och vi åt mammas piroger.
Hos oss finns de inga "mammas köttbullar" utan det är "mammas piroger" som gäller alltså! ;-)

På kvällen fick jag för mig att ta en promenad, tänkte passa på att gå "morarundan", det är en super skön och lagom lång runda som är välkänd och populär i Järna.
Hann inte mer än att påbörja promenaden innan jag stötte på två av mina vänner from the past!
Fanns mycket mycket att prata om... Innan jag stötte på de kände jag mig full av liv och energi.. efteråt kändes det som att jag dränerats på hälften, kan inte gå in på detaljer varför men men jag hade inte räknat med så mkt annat...Var iaf extremt skönt att komma hem till mammas och pappas lugna PIROG vrå igen.

Lite bilder sen ska jag mysa med lillmannen.






De vackra träden utanför fönstret i  mina föräldrarshus fungerade som en alldeles utmärkt lugnande mobil för Lionel.......och Alina..


xoxo

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-05 12:37:22

Det är på noll kr just nu, du ser det i sidomenyn under mina auktioner:) Uppdaterar där under deras logga varje gång jag får ett bud:)

Visst är de fina? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela