Milki´s!

Återigen så tänkte jag rensa min mobil på lite bilder.

Publicerad 2011-10-08 08:00:00 i Allmänt,

Tar På tok för många kort.
Men det är härligt att gå tillbaka och se på vad man haft för sig. Fast egentligen så tar jag asmånga bilder för att jag EGENTLIGEN hade tänkt blogga MEN, dagarna har för få timmar och jag hinner liksom inte riktigt med ibland. Så då får det bli såna hära Asa långa uppdateringar istället.

Vi börjar med dagen då jag var på en egenshooping tur med Miss Toni och Mr Richie.
Mina regler var:
Nr 1 Använd din makes kort.
Nr 2 Du får inte shoppa något till barnen bara till dig själv!

Så Vi började dagen med

att rensa buskarna,,,

Sedan stannade vi och tog oss en Latteslush... Godaste kaffet jag någonsin smakat.


Under shopping turen hade vi askul och fyndade massa smått och gott.

Vi chit chattade..

experimenterade

OCH Tryckte på MIG korsetter... HERREGUD! Formad och skön vart man iaf. :-)

käk käk käk icke att förglömma!

Fick ihop en del fina plagg, iaf nödvändiga plagg! Nästa månad blir det dock ny Vinterjacka och skor! ;-)

Tack T & R för en skönt bra dag!

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-10-08 22:15:02

Jag håller med dig om kaffet. Det är det bästa som finns!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela