Milki´s!

Avsky..

Publicerad 2011-10-25 13:23:38 i Allmänt,

Jag avskyr när jag blir så där riktigt hungrig så jag inte orkar laga till något ordentligt till mig själv.
Jag blir så lat så jag istället proppar i mig godis eller nåt annat som är mindre bra.
Som exempelvis nu så såg jag att vi har såna delicatobollar hemma. Jag har aldrig tidigare blivit sugen på såna, men nu så rycker det minsann i min hungriga mage när jag ser dem. ;-) Får bli att ta en till "efterätt".


Men Som ni ser så tog jag mig själv i kragen och lagade till mig lie lunch. Fick bli Te med Honung från mörkö och två mackor med Fazer´s nyhet, (mkt gott måste jag säga).


Nu ska jag avnjuta detta framför någon skit serie på tv.

Hej.


:-D

Kommentarer

Postat av: grannen

Publicerad 2011-10-25 14:32:30

åh nytt bröd, mmmmm det provar jag gärna hint hint. ;) ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela