Milki´s!

Halv åtta hos mig...eller nej.. hos Stina.

Publicerad 2011-10-17 12:05:16 i Allmänt,

I lördags var det Stinas tur att ha en "halv åtta hos mig" kväll.

Hon var nr två i turodningen att fixa. Första kvällen anordnade Antroinette.



(Lånade bilder fr Stina då mina inte var lika fina).

och så lite bilder från Stinas kväll.
(tagna med min mobil, jaa ni ser ju skillnaden). ;-)



Allt smakade super gott! Stina hade till och med tagit sig tid att fixa en varsin meny till oss alla.

Jo tjejerna har lagt ribban högt för mig.. Men hallå.. jag är ju en Alamos-Guerra (Asp-Krig) Ingen utmaning är svår nog för mig... hahaha positiva tankar...positiva tankar... positva tankar... tror ni jag fixar det?
haha


Efter att ha varit hos Stinaoch haft roligt i alldeles för många timmar på lördagen så mådde jag lite tröttare och lite sämre på söndagen. Tur att jag har typ världens bästa man som lät mig sova till 12.
Sedan kom Atoinette och krille och kidnappade våran dotter med sig till Ikea med orden trerätters hos mig klockan sju! (Jag klagde inte).




Tack för denna helg.

Nu ska vi åka kommunalt till världens bästa föräldrar i Järna!
Hoppas tågen går utan probs.
Skönt att vi nu ändå har införskaffat en P&T vibe. :-)

P&K


Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-17 19:39:13

hihi tack själv, ser fram emot kvällen hos dig :) kram

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Publicerad 2011-10-18 13:43:35

åh vad mysigt och roligt!!

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-10-19 20:05:38

Fan va rolig grej! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela