Milki´s!

Hantverkare och några bilder på övervåningen,,,,,,,

Publicerad 2011-10-19 12:41:59 i Allmänt,

Finner inga ord för de som vi har fått stå ut med...
Den ena borrar hål i våra väggar Där det INTE bör vara hål och har sedan mage att klaga på våran målning.. HA! Han kom aldrig mer tillbaka.. den andra han är huuuuur trevlig som helst när man väl ser han.. Annars så bryr han sig inte heller ett jävla skit om att varken ringa upp eller svara i telefon eller dyka upp när han har lovat att göra det. Mina dagar har många ggr bara gått till spillo bara för att jag suttit ochväntat på dessa miffon.

Jag e så förbannat jäkla trött på det här.
Jimmy och jag bestämde att nää idag får de sin sista chans.. sen släpper vi aldrig mer in de och anlitar några andra.
Tio skulle gubben varit här.. klockan halv 12 dök han upp..  GAAAAH!

Nu har det börjat bli kallt och vi behöver ha våra element igång NU!

Idag e jag inte snäll! Jag kommer inte ens bjuda på Kaffe! Så de så... Värsta straffet han kan få av mig.. :-)

Övervåningen börjar ta form.



Japp vi har valt att ha allrummet som sovrum. V tänkte så här.. man är ändå aldrig där uppe med gäster eller nåt och det passar barnen och oss bäst just nu.


Plus att det e typ skita lyxigt att ha det så stort och luftigt och ljust i sitt sovrum :-)

Så det var de jag kunde bjuda på just nu.

Så nu ska jag brygga MIG en fet kopp kaffe! :-D

Hej.



Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-19 18:49:09

ni har verkligen haft otur. tycker såå synd om er!! men det är verkligen jättefint, tycker sidorna blev superfina!! kram!

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-19 18:59:26

ps jag ville lägga ut danskorten men vågade inte ifall du skulle bli arg på mig haha!

Postat av: Lollo

Publicerad 2011-10-19 19:11:29

Grymt maffigt:) puss

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-10-19 20:02:36

WOW va snyggt!!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-20 13:08:34

Riktigt snyggt!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-20 17:34:32

Otroligt snyggt är det ju! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela