Milki´s!

Ja Järna!

Publicerad 2011-10-20 21:29:34 i Allmänt,

Jag har grova sömnbesvär!
När jag går och lägger mig på kvällarna så tar det några timmar för mig att somna, sen när jag väl somnat så vaknar L och vill äta, efter att han har ätit så får jag kanske sova någon timma och sen är det Alinas tur att vakna till. Efter det får jag sova ytterligare 1 timme för att sedan bli väckt av en jollrandes Lionel.. Vid 6 tiden ligger vi fyra stycken och trängs i sängen och det är då alla de andra sover som bäst medan jag ligger hur illa som helst vid sängkanten.. antingen så ringer min klockan halv åtta eller så vaknar jag av en "hungrig" Alina klockan halv 7(hon använder HUNGRIG som ursäkt för att få mig att kliva upp ur sängen).

Konstigt att mitt tålamod inte räcker så långt? Konstigt att jag ibland är helt borta i huvudet? Konstigt att jag går runt och småäter strunt för att få en liten energikick hela tiden?
Näh kanske inte så konstigt.

Inatt var en hemsk natt. Så jag lämna Alina på dagis imorse, tog bilen till Järna - hem till världens bästa mamma, blev serverad frukost där sedan så lämnade jag Lionel med mamma och tog mig en skön promenad. Som "tyvärr" ledde mig till shopping :-D.

Det var hur avkopplande som helst ska ni veta!
Sen när jag kom hem efter några timmar så var lunchen serverad - Ugnsgratinerade paprikor. SÅ gott!

Mamma e bäst!

Då vet ni.

Nu bilder från alla möjliga tillfällen.. sen "sova".







God natt önskar jag er!

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-10-21 20:32:17

Så himla söta!! Och Alina en exakt kopia av dig på den bilden hon sitter i bilen! Bara några år yngre då..;)



Ja man är ju ofta ganska trött när man är småbarnsmorsa. ;) Känner igen mig i det du skriver iaf..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela