Milki´s!

Kalas helg!

Publicerad 2011-10-09 21:27:16 i Allmänt,

Helgen har bara handlat om kalas!

Lördagen firade vi min guddotters födelsedag.
Agnes blev hela 5 ÅR!

Barnen öppnade paketen tillsammans, åt en massa tårta och lekte så bra med varandra.
De fick också gå på skattjakt. Vilket till och med var spännande för mig ;-).


Skatten bestod av en massa godis.. vilket såklart var uppskattat hos alla barnen,och även hos oss vuxna då det blev över några påsar ;-)


Efter kalaset var jag heeelt slut i huvudet.
Såå då fick mamma passa på att utöva sina nya kunskaper i massage på mig.

Först fick jag en ansiktsmassage, sen fotmassage och efter det fick jag en ryggmassage..Så sjukt skönt! Mamma e klart bäst!

Pappa med barnen innan vi drog iväg på kalas nr 2.



Denna gång var det Noah 3 år som firades!

Fanns massa godsaker att snaska på!
(Denna helg har alltså bara inneburit onyttigheter för mig... jag som skulle vara så duktig men men.. jag e svag när det gäller sötsaker.. tyvärr.)


Alina fick leka i Noahs fina lekrum som han fick i present.


Barnen fick också fiska i fiskdammen. Noah hade valt innehållet i påsarna alldeles själv..
-Pippi ballonger, russin och minimorötter!
Han ville egentligen ha köttbullar i påsarna också men Stina och Johan kände att de var tvugna att dra gränsen där!
Haha han e så underbar! Det finns verkligen bara en NOAH!




Nu ska jag pussas med maken och njuta av lugnet!


Tack för denna helg!!

P&K





Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-09 21:49:13

ha ha ha, han är lite speciell..

var verkligen jättemysigt idag men tro mig det är skönt med ett tyst hus ikväll ;) vi får styra upp en ångpromenad i veckan för nu rullar jag fram...

Postat av: johan

Publicerad 2011-10-10 10:50:24

jag skulle också vilja prova en "ångpromenad" låter sjukt spännande:)



johan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela