Milki´s!

Skärholmen centrum.

Publicerad 2011-10-31 19:41:42 i Allmänt,

Idag åkte jag till Skärholmen för att äta lunch med min man. Jag har nämligen blivit besatt av Seafood basilika rätten från ett snabbmatsställe där... inte bra inte bra...
Den simpla lunchen resulterade i shopping. -kläder till barnen och vinglas till oss.


Nu ska jag njuta av familjen i Järna. Julian är här, så härligt! Alina är  superlycklig, fast det bästa av allt är nog ändå att se mina föräldrar Överlyckliga när de sitter där med sina 3 barnbarn. Familjen är finast.

Filmen för ikväll är Mega Mind (Julle val) och jag klagar INTE!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela