Milki´s!

Ur min dotters mun.

Publicerad 2011-10-05 21:02:16 i Allmänt,

Mamma Jag älskar Cassandra(dagis fröken). Ok.. vad bra!  Hon är snällare än dig...hon är roligare...

Mitt omogna svar blir :OK vadå....Skulle du vilja du flytta till henne? - Jaa! Okej.. vill du alltså sova hos henne? -nää... eller JO va rolit!!

Hmm Är det då man bör känna sig som en dålig mamma? eller är det då man ska typ skrika din otacksamma unge! eller är det då man bör känna sig trygg med att hon har en fröken som hon tycker om? (tack och lov).
 
Även fast hon kanske skojade mest (NOT) så var det som att få ett litet litet sår i mammahjärtat...
Men men jag förstår Alina, hennes fröken är så fantastiskt gullig och går tyvärr inte att OGILLA ;-).

Till något helt annat då. VVS killen var här och monterade upp det fjärde och sista elementet på övervåningen.
Dock så är ingenting ihopkopplat så nu sitter vi äntligen här med elementen som vi tjatat och gnatat om sålänge... kanske glömde vi att säga att vi ville ha de fungerande också?? gaaah VVS snubben kunde inte heller svara på när han skulle komma tillbaka och koppla ihop allt. Men men.. vem orkar tjata? Många bäckar små bildar FÖRHOPPNINGSVIS någon gång i framtiden en stor Å.
Jo f*n för när det väl e färdigt kommer det första vi utbrister att vara ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ;-)



...

Tur att Jag har en av tvåbarn som älskar mig iaf... Lioenl e ju som besatt vid mig och endast mig! Gullegooooos!

Hennes ögon får mig dock att kanske vilja förlåta henne..

Eller kanske inte... Alina bad mig göra den där fula grimasen och när hon väl tagit kortet och tittar på mig sen så utbrister hon : Mamma har du en till bebis i maaaagen??! Nej!!-Joooooooo de har du juuuu!
Gaaah! Barns ärlighet alltså..


MEN så plockade hon blommor till mig...
Så jag förlät henne..:-D

Nu ska jag svulla i mig jordgubbar, syryoyo frön och saft, jag äter för att förtränga! ;-)



xoxo


Ps.

Vi åt Ryssröra idag! Minns ni den maträtten i skolan?? Sjukt gott!





Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-05 22:07:23

hahahahahha gud va jag skrattade när jag läste, du är rolig du! jag hade dock inte pallat om noah sagt så, varken om fröken eller magen ;)

men vad synd med elemtenen, åååååh frustrerande!!! kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela