Milki´s!

Lek lek lek!

Publicerad 2011-10-30 16:27:15 i Allmänt,

Idag har Noah varit här på en spontan lekdejt med min tjej! Å vad roligt de har haft de små liven. Och oj så skoj det är med kiss och bajs! Man äter bajs och man dricker kiss, mums vad gott! Jag tycker det är så roligt/bra/härligt när Alina har Sina små vänner på besök, för hon har det super roligt och är underhållen och jag kan då passa på att göra tråkigheter som exempelvis att städa med gott samvete!

Underbara ungar! Nu ska jag fortsätta utnyttja min nyfunna energi och passa på att ta tag i våning nr 2 och tvättstugan. Xoxo

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-30 19:28:03

åh vilka söta bilder,, tjuvade några :)

så det blev mkt kiss o bajs? jo men visst det är det enda vi pratar om här hemma just nu...

tack för idag! noah har pratat om det hela dan hur kul det var och att han fick sallad till maten ;) kul att bullarna gick hem! puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela