Milki´s!

Alla goda ting är tre!

Publicerad 2011-09-09 17:37:28 i Allmänt,



Vi älskar dig! 

Förlora aldrig hoppet och utstråla positiv energi, det är något min mamma har lärt mig.
Min älskade mormor blev dålig från ingenstans, imorse bokade jag en resa till Chile åt mamma, klockan 19 går planet. Klockan 8 imorgon lokal tid är hon framme.
Mitt hjärta gråter. Att se sin mamma må dåligt är hemskt. Därför vill jag inte ens veta hur mamma känner just nu.
Dock så är min mamma stark, stark som attan och åker ändå iväg med hopp i bagaget.
Ljuset brinner för min mormor, genom ljuset skickar vi styrka och kärlek.

Kämpa på

<3


Ni får också väldigt gärna tända ett ljus. Tack... <3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-09 18:10:01

Ska iaf tänka på er o hoppas på det bästa:)

Postat av: stina

Publicerad 2011-09-10 08:25:24

det var tråkigt att höra. en stor kram till dig och din familj <3

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-09-10 18:29:34

Nej usch då! :( Men hoppas på det bästa! Självklart tänder jag ett ljus...



Kramar!

Postat av: Mary Jane

Publicerad 2011-09-12 09:01:33

Vad tråkigt, hoppas att hon blir bättre. Vi tänder ett ljus för henne hos oss :)



Du har en jättefin familj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela