Milki´s!

100000 bilder och en yttepytte uppdatering.

Publicerad 2011-09-08 12:49:36 i Allmänt,

Sämst på att uppdatera (fler timmar på dygnet skulle uppskattas)
Här får ni se lite bilder på ALLT möjligt! Bilderna är fotade med en av världens bästa mobilkameror.


Vår sista frukost utomhus förevigades.



Alle med kompisen Emelie.

Alina redo för Kalas.


Med mirva,

Mannen,

Familjen

och Dileva på Kringelfestivalen.




Lionel 3 månader får vax i håret av pappa... mamma mindre glad..




Västerås:



Dockor allihopa?




Kusin fyllde år.


Vi åt gott...




Njöt av livet...




och besökte ett friluftsmuseum som dessvärre var stängt, var trots det super mysigt!


Pippiträd mitt i skogen.





Alina älskar älskar älskar att få hoppa i djupa vattenpölar.. snart kommer jag kunna joina också..
för vet ni vad folks?!! Jag har beställt regnkläder till mig!! Knallrosa sådana.. wohoo.. äntligen!

Förra veckan följde Alina med till BVC  för att mäta och väga lillbrorsan..
När man ska göra såna viktiga saker så måste man bara ha sina fina pippi träskor på sig som man knappt kan gå i såklart!




<3 Fina killar!


Isöndags tog vi oss en snabbis till Aspudden, det var loppmarkan där.
Misstag att åka dit.. herremin jesus vad mycket folk det var! Det var knökfullt. Fanns massa intressanta saker överallt, men det funkar inte riktigt att springa omkring där  och "shoppa"med två rastlösa barn. Plus att Folket där såg lite lätt irriterade ut när man försökte ta sig igenom folkmassan med barnvagn.
 Tur att man var bortbjuden på kalas till Charlize 3 år så vi slapp trängas där så länge!;-)

Vi umgicks med pappa Charlie, lekte, åt i massor och lekte återigen.


Charlize fick massa presenter..tur det kan man tycka, för det roligaste med presenterna var så klart presentpappret!

Tack Charlize 3 år för att vi fick komma! Älskar er.

I måndags var vi och tog en kvällsfika,

med donnan Norea.

Så vacker .....herregud så fin!

B som i Beautiful Boy. Men det visste ni ju redan.

Lionel i Alinas gamla hoppgunga.. tur att vi sparade en lekgrej från Alinas bebis tid iaf ..

Lionel älskar också Pippi..... hmmm...dock på ett annorlunda sätt som ni ser...

Min fina imorse.

Sist men inte minst,  Alinas första gubbe.




Så vacker!
Det som sticker ut där uppe är pippiflätor och alltså inte armar!! Viktigt att veta!

Nu måste jag tyvärr gå och göra nytta!

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela