Milki´s!

.Ensam är svag.

Publicerad 2011-09-03 21:18:13 i Allmänt,

Fast helt ensam e jag inte,,,alltså barnensover så det känns som att jag e den ensamaste (?) människan i världen.
Jimmy är på konferens med jobbet och jag sitter alltså här själv.
Det känns som att jag varit övergiven i typ 3 år. Jag e sån.. jag e så sjukt sällskapssjuk att jag knappt kan vara "ensam" en endaste kväll. Hade inte mamma jobbat hela helgen så hade jag säkert varit hemma hos mami och papi och hängt i denna stund. Men så är det. Man kan kalla detta för en bra "attvara"ensam" övning". Vilket behövs!

Vet ni att jag aldrig suttit själv och ätit ute någongång? Jag är liksom 26 år gammal och har aldrig testat detta. Folk sägeratt jag går miste m någonting, men jag klarar inte av det, jag känner mig obekväm och konstig bara. Det känns som att alla går förbi en och typ pekar och viskar till varandra baa "öööh titta på henne hon sitter där mobbad, ensam, övergiven, röd och töntig och Ocool." (alltså jag har testat att fika ensam en gång för två år sen). Men Visst jag kan ha överseende med att folk kanske tycker att jag eRöd, lite halvtöntig och mobbad för det är jag. Men om folk skulle tycka att jag e Ocool så skulle jag inte gilla det alls... Tur att jag inte är som Snookie i True blood  och kan läsa andras tankar (även fast jag tror att jag kan göra det ibland)...:-)

Nää nu ska jag sluta pladdra strunt och kanske börja göra lite nytta av min ensama tid och ta tag i det jag hatar mest av allt... Vet ni vad det är?? Ska försöka skriva det utan att kräkas lite grann i munnen. TORKAD RENTVÄTT! Jag hatar TORR RENTVÄTT dock så ÄLSKAR jag SMUTStvätt och blöt rentvätt! Jag älskar att slänga in kläder i tvättmaskinen hälla i tvättmedel och sköljmedel, massa sköljmedel ska det va! Gott ska det lukta! Jag älskar att hänga upp tvätt på tork.. det får mig att slappna av... Det är en skönkänsla liksom.. jag gör det gärna när jag ser på tv eller när jag pratar i telefon det är fantastiskt och kännsså vuxet liksom!

Men sen att plocka bort den torra tvätten och att vika allt fint och hänga in i garderoberna är så fruktansvärt jävla skita skita booooring!!! Speciellt när man inte har plats för allt!!! Jag avskyr det.. VIK VIK hänga in hänga in.. Nu för tiden blir det mer rulla, rulla, slänga och absolut INTE hänga.. typ så.. jaa... för det kommer iaf vara katastrof  i de alldeles för små garderoberna 1 dag senare och kläderna kommer iaf glida av galgjäveln 3 ggr innan man får på dem ordentligt.
THATS why i HATE IT! Så nu vet ni det också.


Moryn i ett nötskal.
Ses sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela