Milki´s!

Jag är så tacksam!

Publicerad 2011-09-13 13:43:48 i Allmänt,

Över allt som jag/vi har! Över att ha funnit mig en bra man, som hjälpte mig att skapa de absolut finaste barnen i världen, över att få ha världens finaste mamma, pappa och syskon, över att ha fått en sån fin ingift släkt!
Jag ser inte mina svägerskor som "bara" svägerskor, jag ser de som systrar. Vi tjafsar, vi ger varandra råd och vi har så kul ihop! Familjen betyder allt! Absolut ALLT!

Ibland så glömmer man bort att man egentligen är lyckligt lottad och tar allt för givet, jag kan vara ganska bra på det. Men nu känner jag verkligen att jag börjar bli äldre mina ögon börjar öppnas mer och jag uppskattar allt 1000ggr  mer än vad jag gjorde för några år sedan.

Familjen betyder allt! Thats it!




Kommentarer

Postat av: Sandra Milki

Publicerad 2011-09-13 20:10:36

Nååå Moryn du e så underbar!!! du gjorde mig rörd!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela