Milki´s!

Jag måste ha slagit mig hårt inatt.

Publicerad 2011-09-15 11:49:13 i Allmänt,

Jag måste ha ramlat från sängen och slagit mig riktigt hårt i huvudet inatt, vi har ju trots allt en ganska hög säng.
Varför jag tror det är för att jag i nuläget håller på att fixa ÄPPELMOS! HELLO! Vad hände?! E jag så jäklans uttråkad här ute i Riksten att lilla jag får för mig att koka ihop äppelmos?
Eller så kanske jag tänkte så här att vi kommer aldrig i vårt liv käka upp alla typ 30kg äpplen som ligger och blir skrynkliga här i skålen och i kylskåpet. SÅ varför inte fixa ÄPPELMOS?! PLUS att jag tyvärr slänger alldeles för mycket råvaror i onödan när man egentligen kan göra så mkt av allt.

Jaghade tänkt fixa paj, men sist jag gjorde en äppelpaj så tittade vi på den, kände på den skakade på huvudet och sen slängde vi den. Blev inte så lyckad alltså..
Får se hur äppelmosen blir. Känns som att man måste vara en idiot för att misslyckas...

OM jag mot all förmodan skulle misslyckas så kommer jag inte skriva det utan jag kommer låtsas som att allt e frid och fröjd, men OM jag lyckas med moset så kommer jag skrika ut det!







Kommentarer

Postat av: STINA

Publicerad 2011-09-15 12:16:24

erkänn du blev inspirerad av mig som oxå gjorde äppelmos häromdan ;) guuuud va vi är DUKTIGA!!!!

Postat av: martina

Publicerad 2011-09-15 12:24:54

Haha, ja den är faktiskt skitsnygg :)

Det låter bra!

Allt bra med dig och familjen?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela