Milki´s!

Mamma!

Publicerad 2011-09-22 21:20:48 i Allmänt,


Minns när jag var liten och mamma stod och bakade eller lagade mat i köket. Musiken var på och mamma visslade och nynnade alltid till alla chilenska låtarna. Ibland så stängde vi av hennes musik och satte på våran, mamma måste säkert tyckt att det var sjukt irriterande men hon visade aldrig det utan istället fortsatte hon att vissla, fast då istället till våran musik...

Anyways jag vet att jag e sjukt egoistisk när jag säger det här. Men jag saknar henne och vill krama henne nu!
Min kusin la ut bilder på henne på fb och jag kunde inte låta bli att grina. Maaamii... jag vill krama henne och säga att jag finns här för henne. Men snart e hon hemma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela