Milki´s!

Utgång.

Publicerad 2011-09-25 23:22:20 i Allmänt,

Igår var vi ute, först var vi hemma hos en kille som bor ute i Värmdö, inte för att vara elak eller så men jag trodde på riktigt att jag skulle hinna bli 105 år innan vi hann fram.Väl Hemma hos honom blev vi 18 år igen, körde lite ölspel och´hade riktigt trevligt.
Efter det hamnade vi på Värmdö golfklubb. God damnit det var som en liten inavelskrog med typ hamnmagasinet musik (Södertäljebor vet vad jag menar),  alltså det kanske inte var så extremt men det var verkligen ett sånt ställe där alla känner alla, inte så konstigt kanske men det är svårt att känna sig bekväm på såna ställen. Anyways, några 10000meters skogväg och en taxi resa senare så var vi inne på Berns.
Där inne var musiken grym, de va sån hjärndöd musik som får en att känna sig hög när man dansar till den, dock så kändes inte det heller helt rätt! Jag ville bara hem.. hem till mitt hem.. till mina barn! Till min säng!
Det kändes inte värt det.
Eftersom jag känner mig själv ganska bra just nu så vet jag att detta inte var sista gången jag gick ut men jag vet iaf att det kommer dröja låååång tid innan det händer igen. Tack och lov. Min tid är sedan länge förbi.. ;-)



Bekvämt ska det va!


God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela