Milki´s!

Antibiotika x 2 då.

Publicerad 2012-04-16 12:48:40 i Allmänt,

Det första Alina gjorde imorse när hon vaknade var att klaga över "halsont".
Så utan att tveka (jag borde ha tvekat) packade jag ihop barnen och for iväg till VC (Vårdcentralen).
Tänkte vi åker dit tidigt så vi slipper vänta så länge.. Jag kan säga att jag fick en CHOCK när jag klev in och såg alla människor där. Men det är klart alla ska trängas på VC efter att ha varit påsklediga.
Efter nästan två timmars väntan & ett 3 minuter långt läkarbesök så var det "klart" att Alina skulle få Antibiotika. Mest i förebyggande syfte?
Well well. Så nu går båda barnen på AB - KUL!
Hade nästan räknat med att Alina också skulle bli sjuk, då hon nästan brukar pussa "ihjäl" lillebror, svårt att undkomma det hela då.
Nu ska jag FÖRSÖKA få ordning på hemmet lite någorlunda. Måste ta tag i våra KLÄDER som är exakt ÖVERALLT.
Jag hatar ALLA kläderna.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Jadis

Publicerad 2012-04-16 17:05:11

Antibiotika i förebyggande syfte!?

Det låter ju skitläskigt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela