Milki´s!

Bildblogg.

Publicerad 2012-04-24 21:55:41 i Allmänt,


Fina kläder som Alina fick ärva av sin yngre men dock större vännina Charlize. Tack!

Idag drog jag med grannen Jessie på promenad, jag hade bestämt innan att det bara skulle bli en simpel lagom lång promenad för jag behövde verkligen gå hem och fixa (städa). Men det slutade med en mysig fika i det härliga vårvädret.


Min pojke har fått så fina vackra lockar! Väntar och längtar efter att hans hår ska växa lite snabbare!


Idag hann jag gymma en yttepytte snabbis, sen valde jag ist att sola en kvart.
Behövde powernappa lite..


Nu är jag mitt i Barca- Chelsea matchen.
Hinner liksom inte blogga nu..
Vet att jag har blivit urusel på bloggandet men mina prioriteringar har förändrats.

Högsta prioritet är numera.
INSTAGRAM - Milkisway !! ;-))

Nu åter till matchen!

Hey svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Miss Milki

Jag är FRU, MAMMA, tjurig, glad,trött,ARGH,Förbannad, Trevlig, SNYGG, Het, Ful, Fet men framförallt jävligt GRYM! Jag skriver om det förflutna, om det goda, om det onda, om glädje och om sorg,,,allt..förskönar ingenting och jag e oftast bara ärlig i mina inlägg;). I vilket fall som helst så är vi familjen du vill veta allt om, och det får du (nästan)...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela